You surround You is een ontwerpbureau met een focus op interieurarchitectuur voor de zakelijke branche. You surround You transformeert  interieurs naar plaatsen waar de boodschap die jij de wereld te vertellen hebt voelbaar is. Interieurs waar je met plezier verblijft, prettig en gedreven werkt. Plekken waar je vol trots mensen kunt ontvangen, waar je telkens terugkomt en waar je eigenlijk niet meer weg wilt gaan. We richten ons voornamelijk op merk-, kantoor- en zorgomgevingen.

Wij geloven in een heldere aanpak waarbij het ‘waarom’ van de verbouwing goed onderzocht wordt. Dat bespaart niet alleen geld en tijd, maar zorgt ook voor een buitengewoon fijne samenwerking én er worden gedegen keuzes gemaakt zodat je over tien, twintig jaar nog steeds profiteert van deze investering.

Onze opdrachtgevers zijn veelal ondernemers. Het zijn mensen die trots zijn op wat ze doen en dit graag vertaald willen zien in de omgeving waarin ze werken en klanten ontvangen. 

Een eerste ontmoeting hoort bij nieuwe samenwerkingen. Ik zie er naar uit om jou te leren kennen. 

 

Laten we koffie drinken en vertel me over je plannen!

Ik ben gek op totaalconcepten. Merken die hun communicatie tot in de kleine puntjes op orde hebben. Dat alles klopt en in lijn is met de essentie van de onderneming.

Van hoe je website eruit ziet, je visitekaartje aanvoelt tot ja, natuurlijk, de plek waar je werkt en klanten ontvangt.

Interieur is namelijk ook een communicatievorm. Vanaf het moment dat een klant jouw praktijk, showroom, winkel, kantoor of wat dan ook binnenloopt heeft elk zicht- en voelbaar element in de ruimte invloed op de beleving van deze klant.

Het begint al bij het betreden van het pand, op het moment dat de eindgebruiker voor de deur staat zijn er onbewust al talloze signalen binnen gekomen, de geur die er hangt, de vloer waarop ze lopen, de geluiden, de aanduidingen, vorm en routing, de ruimtelijkheid. Het is allemaal onderdeel van de communicatie van jouw onderneming. Want deze onbewuste signalen worden opgeslagen en bepaalt of iemand 100% JA tegen jou zegt of toch nog twijfels heeft.

Als alle communicatievormen op elkaar afgestemd zijn dan verkoop je een totaalconcept, waarbij de klant van het eerste contactmoment tot het laatste jouw merk / jouw boodschap heeft mogen beleven. En welk merk wil dat nu niet??

Bel gerust als je meer wilt weten over merkbeleving en het ontwerpen van merkomgevingen!

Je hebt een idee, een droom, een wens én mogelijkheden! Het is logisch dat wanneer je dit idee naar een volgend  een flinke investering wilt doen in een idee je eerst wilt onderzoeken of de plannen haalbaar zijn.

Financieel, bouwkundig, qua bestemming etc. 

Om dit te onderzoeken heb je een grof plan nodig waarmee je deze informatie in kunt winnen. 

Ik kan met je meedenken over uw plannen en deze concreet maken zodat van dit plan een begroting gemaakt kan worden. De plannen passen we aan tot het in jouw situatie past.

  • PVE samenstellen

  • Ideeën visueel maken

  • PLG maken

  • Calculatie laten maken

  • Bouwkundige mogelijkheden onderzoeken

  • Tijd indicatie laten maken

Jij mag mij altijd benaderen om eens mee te denken met jouw interieur- of verbouwvraagstuk. Ik weet als geen ander dat als de bouwwereld een ver van je bed-show is, het moeilijk is een begin te maken aan je droom. Waar begin je en met wie?

Ik kan niet vaak genoeg zeggen: begin met een plan. First concept, Then design, Then Build. Want bouwen zonder plan is een heel slecht idee. Bouwen zonder plan, ook al verkoopt de aannemer het nog zo mooi brengt onnodige kosten en ongewenste verrassingen met zich mee. Je gaat verbouwen, je gaat je droom vertalen naar een ruimte. Dit doe je misschien maar één keer in je leven of misschien wel heel vaak, maar bij beide scenario's wil je weten wat je krijgt, wat dat kost en hoelang je ermee bezig bent*.

Je wilt de ideeën die jij in je hoofd hebt vertaald hebben naar een interieur dat aansluit bij jouw of jullie manier van werken. Geld kun je maar één keer uitgeven, je steekt maar één keer zoveel energie en tijd in een project. Dit wil je goed doen.

Ik kijk mee vanuit het ontwerpperspectief.

  • ruimtelijk advies

  • mogelijkheden van een pand bekijken

  • voor-tegen analyse maken

  • helder krijgen programma van eisen

  • mijn netwerk inzetten

 

​Wil je weten of dit traject geschikt voor jou is? Plan een focus call in. In 30 minuten kunnen we onderzoeken of het een juiste eerste stap voor jou is. Ter voorbereiding kan je nadenken over de volgende vragen:

 

  1. Wat is het budget dat je tot je beschikking hebt?

  2. Zijn er foto's aanwezig? Zo ja, stuur deze dan naar me toe.

  3. Zijn er tekeningen aanwezig? Deze kun je vaak achterhalen via de (vorige) eigenaar van het pand, de gemeente of een aannemer of architect die aan het pand gewerkt heeft. 

  4. Heb je al een idee over wat je wilt doen in de ruimte.

  5. Misschien zelfs al inspiratiebeelden of referentieprojecten.

Een traject…

is een samenstel

[Deel] bestaat uit achtereenvolgens uit te voeren en onderling samenhangende deelhandelingen of uit opeenvolgende stadia of stappen in een proces
[Tijd] heeft een beginmoment en een moment van afronding

programma:​

INFO

kvk: 

34339885

btw-id:

NL001801345B63

architectenregister:

4.100901.004

voorwaarden

privacy

KENNISMAKEN?

bel naar:

06 44 55 7 111

stuur een mail: info@yousurroundyou.nl

of gebruik het formulier

YOU SURROUND YOU

Ik ben Niki en als zakelijk interieurarchitect help ik bedrijven waar 'ruimte' centraal staat, zoals werkplekken, vergaderlocaties en recepties met een totaal interieurconcept dat de boodschap en energie van het bedrijf ademt, zodat zij met meer plezier hun personeel en klanten in die ruimtes mogen ontvangen.

  • LinkedIn
  • Pinterest
  • Instagram